Wednesday 8 March 2017

Atasi Masalah Lesu ,Letih,Penat

SUPERMOM SHAKLEE STORY MUSIM KE 3
TESTIMONI 23: ASFA NORAIN MASRI

[ALFALFA COMPLEX JAGA KESIHATAN LUARAN DAN DALAMAN SUAMI ISTERI]
.



Assalamualaikum W.B.T. semua.

Saya Asfa Norain Masri. Saya berumur 31 tahun. Saya mempunyai 3 orang anak.Saya ingin berkongsi cerita tentang kelebihan Alfalfa kepada saya dan suami.
.

Korang pernah bukan tercari-cari produk untuk dalaman wanita. Dah cuba pelbagai produk tiada yang serasi termasuk jamu dan bermacam petua. Perasan tak sekarang terdapat lambakan produk yang tidak diketahui bahannya.
.

Berjinak mengenali satu produk ini yang buat rasa sayang rasa rugi kalau tak dapat rasa walaupun sehari. Bila dapat Asfa dan suami berkongsi amalkan keistimewaan Alfalfa. Wow.. SUPERB penangan ALFALFA COMPLEX.
.

Kesannya sangat hebat sampai tak terkata bagi kami suami isteri. Suami cakap Alfalfa meningkatkan stamina, badan ringan,kurangkan kelesuan dan keletihan. Pengambilan Alfalfa membantu suami senang membuang, melawaskan, menyingkirkan toksin yang bertindak detoks darah hati dan usus. Hanya diri bisa merasai perbezaannya setiap kali pengambilan. 
.

Wow... sebagai seorang wanita saya sangat menjaga bahagian keintiman. Pengambilan Alfalfa membantu seimbangkan hormon, memperbaiki sistem reproduktif wanita, memulihkan urat selepas bersalin dan meneutralkan asid dalam badan.
.

Dengan konsisten mengamalkan ALFALFA saya merasa perubahan yang ketara miss V k**** apabila bersama suami,miss P rasa tegang, masalah keputihan hampir tiada dan paling seronok membantu mengurangkan masalah senggugut dan darah kotor haid keluar dengan lancar sekali. Korang patut cuba amalkan Alfalfa tau.
.

Sehingga sekarang pun Asfa masih amalkan Alfalfa sebab Alfalfa sebagai penggalak susu. Saya masih menyusukan anak yang berumur setahun 6 bulan. Alhamdulillah.. Untuk pengetahuan Alfalfa mengandungi 'galactogogue' membantu mempercepatkan dan menggalakkan penghasilan susu badan. Dan pengambilan Alfalfa membantu menyediakan tubuh badan ibu dengan banyak vitamin dan mineral.
.

Banyakkan kelebihan dan kebaikan Alfalfa kepada badan kita terutama sebagai wanita. Saya syorkan anda amalkan Alfalfa bagi menjaga aset anda sebagai wanita. Inilah vitamin pilihan saya. Terima kasih Shaklee.

This Is The Newest Post